مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

 طراحی سایت در مشهد

 


مقایسه پایتون با PHP : برنامه نویسی، یعنی سخن کردن با کامپیوترها به مراد انتخاب وظایف آن ها میباشد. لهجه‌های برنامه نویسی صرفا وسیله ارتباطی برای این مراد میباشند. البته برنامه نویس ها هیچ وقت سراغ تمامی آنها نمی‌فرآیند، چون بیش تر آنان اعتقاددارند که یادگیری عمیق یک گویش برنامه نویسی بهتر از یادگیری سطحی یک سری گویش میباشد. اما اهمیت ندارد شما از چه زبانی به کارگیری میکنید، مهم این میباشد که چطور و با چه هدفی از آن گویش به کارگیری می کنید. دو گزینه از دارای شهرت‌‌ترین لهجه‌‌های برنامه نویسی در جهان پایتون و PHP می‌باشند. هر دو مزایا و معایبی دارا هستند که بعداز دانستن نقاط ضعف و قوت آن ها، تعیین برای شما سهل‌خیس میگردد. درین مقاله کاملا به مقایسه پایتون با PHP میپردازیم.

فهرست محتوای این نوشته‌ی‌علمی

برخی از شایسته ترین لهجه‌های برنامه نویسی سمت سرور
مقایسه پایتون با PHP
عده بندی
بعضی از شایسته ترین گویش‌های برنامه نویسی سمت سرور


با روی عمل وارد شدن وب، اولی وبسایت‌ها در دسترس عموم قرار گرفتند. این وب سایت‌ها اضافه محتوای متنی داشتند و غایت از یک سری تگ معمولی HTML به کارگیری می‌کردند. ولی به مرور عصر تکنولوژی‌ها، لهجه‌های برنامه نویسی و قاب ورک‌های متنوعی روی فعالیت آمدند که هرمورد مزایا و معایب یگانه خویش را داشتند. با متنوع شدن این تکنولوژی‌ها تعیین برای افرادی که جدید برنامه نویسی را استارت کرده اند کمی مشقت بار شده‌است. به صورت عمده وب سایت‌ها به دو بخش فرانت اند و بک اند تقسیم میگردند که او‌لین ظواهر وب سایت را می‌سازد و دومین منطق آن را پیاده سازی می‌نماید. در‌صورتی‌که می خواهید طولانی تر با هر کدام از این دو بخش آشنا گردید، مقاله تحت را مطالعه فرمایید.

 طولانی تر بدانید : برنامه نویسی فرانت اند چه است؟
گویش‌های برنامه نویسی متعددی در قضیه بک اند یا این که به عبارتی کدنویسی سمت سرور آیتم به کارگیری قرار میگیرند. یکسری گزینه از دارای شهرت‌ترین گویش‌‌های برنامه نویسی سمت سرور عبارتند از:

PHP : دوران‌هاست که در Back End وب سایت‌‌ها به کار گیری می گردد و آزمون خویش را به نیکی پس داده میباشد. رخ بوک، ویکی‌پدیا و خیلی از وب سایت‌های مطرح عالم با این لهجه پباده سازی گردیده‌اند. ضمنا درصورتی که مایل به یادگرفتن PHP میباشید میتوانید عصر آموزشی سون لرن را کمپانی فرمایید
ASP.net : مایکروسافت از سال 2002 روی پروژه بزرگی به اسم .Net آغاز به فعالیت کرد. به امداد تکنولوژی ASP و گویش برنامه نویسی سی شارپ می توانید بک اند وب سایت را برنامه نویسی نمائید.
Javascript : به غیر از پباده سازی فرانت اند و ظواهر وبسایت، جاوااسکریپت به یاری گوشه و کنار‌های اجرایی مثل NodeJS می تواند در برنامه نویسی سمت سرور وبسایت هم مصرف شود.
Python : پایتون بسیار گسترده میباشد و در حیطههای متفاوت به کارگیری میشود. اکثری از وب سایت‌‌ها و خدمت‌های ذیل اینترنت جهان با کادر ورک Django که بر شالوده پایتون میباشد درج شده‌اند.
Ruby : شاید روبی به اندازه چندین لهجه پیشین دوستداشتنی نباشد. ولی هنوز هم تعیین خیر و خوبی برای برنامه نویسی سمت سرور به حساب میآید. قاب ورک Ruby on Rails مشهور‌ترین کادر ورک اینترنت به گویش Ruby میباشد.
 بیش تر بدانید : PHP چه است؟ شناخت با تغییرات و کاربردهای گویش PHP
مقایسه پایتون با PHP


برای مقایسه پایتون با PHP می بایست خاطرنشان کرد که هر دو گویش گویش‌های سطح بالا، چندمنظوره، چندشیوه‌ای و تفسیری می‌باشند. سطح بالا یعنی به لهجه آدم بسیار نزدیک می باشند و چندمنظوره یعنی در جاهای متفاوت می توانند استعمال شوند. خواسته از یکسری طریق‌ ای روال یا این که شیوه تایپ کردن برنامه میباشد که قادر است تابعی، شیءگرا یا این که غیره باشد. همینطور خواسته از تفسیری این میباشد که کدهای برنامه خط به خط اجرا میگردند و نیاز وجود ندارد کل پروژه به یکباره کامپایل شود. پایتون در سال 1990 به وسیله Guido van Rossum پباده سازی شد و پی اچ پی 4 سال بعد از آن یعنی در سال 1994 توسط آقای Rasmus Lerdorf معرفی شد. پایتون پایین لایسنس PSFL و PHP زیر جواز PHP Licence منتشر شده‌است.

PHP با اینکه چندمنظوره میباشد، البته به صورت عمده در ایجاد صفحه های اینترنت به کار گیری می گردد. در مقابل آن پایتون در حیطههای مختلفی مثل تولید نرم افزار گوشی، ساخت وب سایت، بازی سازی، هوش تصنعی و مصنوعی، یادگیری ماشین، داده کاوی و غیره کاربرد داراست. تفاوت بعدی در Syntax یا این که به عبارتی قوائد نوشتاری این دو لهجه میباشد. سینتکس PHP نسبت به پایتون پیچیده‌خیس میباشد و برای یادگیری PHP می بایست یه خرده اضافه کارایی فرمائید. در صورتی فی مابین دو راهی پایتون یا این که PHP گیر کرده‌اید، به دنبال با ما هم پا باشید تا از بعدها متفاوت این دو لهجه را باز‌بینی کنیم.

محبوبیت PHP بیش تر میباشد یا این که پایتون؟
از نظر محبوبیت و واحد سنجش به کار گیری برنامه نویس ها، پایتون یک راز و گردن فراتر از PHP جای‌دارد. این گویش رویش بسیار قابل قبولی دارااست و در سال 2019 پس از جاوا و C در موضع سوم پراستفاده‌ترین لهجه‌های برنامه نویسی جهان قرار گرفته میباشد. با استناد به وبسایت Tiobe لهجه PHP در موضع هشتم جای‌دارد. همینطور در نمودار پایین می توانید ترازو محبوبیت لهجه PHP و Python از سال 2004 تا امروز را ملاحظه کنید :

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 30 تير 1399 ساعت: 17:18


لهجه های طراحی وب سایت کدامند؟
طراحی وب
بسط سایت دارنده دو رویه کلی پایین عنا وین طراحی سایت در مشهد و برنامه نویسی اینترنت میباشد که هرکدام دارنده لهجه های زیادی برای ایجاد یک اینترنت میباشد

اکثر وقت ها طراحان صفحه ها اینترنتی بر روی برنامه نویسی سمت استفاده کننده تمرکز دارا‌هستند:
Html:
این لهجه در سال 1989 بوسیله گروه برنزلی آفریننده اینترنت برای نشر اطلاعات معرفی شد. ساختار و پیکره بندی یک ورقه اینترنتی برپایه موادتشکیل دهنده html میباشد که‌این عنصرها در نزد توسعه و گسترش دهندگان و ب به عبارتی تگ ها می باشند صورت کلی یک تگ html به‌این سیرتکامل میباشد. 

Css :
طریق طومار آبشاری بوسیله تیمی از کنسرسیوم جهانی اینترنت با رهبری دوتن از اشخاص با اسم های برت باس و هیکن لای مقدمه به فعالیت کرد به طوریکه او‌لین ورژن ان در سال 1960 منتشر شد و قوی بود تغییراتی رابرروی فونت های صفحه های و رنگ آنها و همینطور رنگ دور‌نما تولید نماید در واقع می بایست بیان کرد این‌شیوه طومار آبشاری که درسال 1980باهدف دارای انسجام کردن داده ها اوراق اینترنت توسعه و گسترش داده شد . زبانی برای صورت دادن و پیرایش موادسازنده گوناگون صفحه های اینترنت میباشد. بعد از آن ورژن دوم cssدر سال 1998 منتشر شد و اکنون پایانی ورژن آن همچنان درحال بسط میباشد. htmlوcss را می قدرت دو همدم جدانشدنی ازهم نامید چون تکمیل کننده یکدیگر می باشند به صورت معمول هر اینترنت سایتی دستکم دارنده یک فولدر طریق طومار استایل میباشد .

Javascript :
 لهجه جاوا اسکریپت بوسیله مارک ایچ در پروژه مرورگر نت اسکیپ گسترش پیدا کرد و برای اولی توشه در ورژن بتای نت اسکیپ 2 عرضه شد. گویش جاوا اسکریپ در صدر به عنوان لایو اسکریپ معرفی شد و ابعاد به جاوا اسکریپ تغییر تحول اسم یافت. پویایی صفحه ها یا این که به نوعی رویدادهایی  که در صفحه ها بوجود می‌آیند برپایه این گویش میباشد. جاوااسکریپت از خانواده گویش های اسکریپتی میباشد و میتواند فی مابین موادتشکیل دهنده برگه قرار بگیرد و عنصرها متبوع را ذیل در دست گرفتن خویش در آورد تمام مرورگرها اینترنت قابلیت فعال و غیر فعال کردن لهجه جاوا اسکریپ تولید شود در اکثر اوقات وبگاه ها برای اعتبار سنجی نخستین فرم ها ازاین لهجه امداد می‌گیرند.

Jquery:
فریمورک جی کوئری یکی‌از قاب ورک های دوست داستنی پرطرفدار و نادر حجم جاوا اسکریپ در مرورگر فایرفاکس میباشد که درسال 2006 این گویش را معرفی کرد. گویش جی کوئری به طور کامل مجانی میباشد و زیر دو پروانه gpl و mtl توسعه و گسترش می‌یابد جی کوئری برای در اختیار گرفتن موادتشکیل دهنده صفحه ها اینترنت دارنده توابع بسیار زیاد و همینطور افزونه های متفاوت و پر کاربرد میباشد .

«پایتون» (Python):
جزو دوست داستنی‌ترین گویش‌های برنامه‌نویسی دانشکده‌های آمریکا امریکا میباشد. گسترش‌دهندگان از پایتون برای تولید نرم افزار‌های دسکتاپ و تلفن همراه به کار گیری می کنند. همینطور پایتون مورد‌ی بسیار قابل قبولی برای انجام کار‌های داده کاوی (Data Mining) میباشد.

پایتون محبوبیت بالایی در دولت ها علمی و دانشگاهی برای کار در حیطههای ارزیابی داده و بیوانفورماتیک داراست. از پایتون برای برنامه‌نویسی در ویندوز، مک و لینوکس می‌قدرت بهره مند شد. گوگل، دراپ جعبه، پینترست، اینستاگرام، ردیت، بیت تورنت و Civilization IV  کمپانی‌هایی می‌باشند که از پایتون در اکثری از پروژه‌هایشان سود میبرند.

برنامه نویسی سمت سرور
پیش از دعوا در رابطه برنامه نویسی سمت سرور نخست می بایست با سه مفاهیم پایین آشنا شویم :

هاست :
 به فضایی اطلاق می‌شود که تمام فولدر های وبگاه ما بر روی آن جای‌دارد. سرور:
کامپیوتری میباشد که یوزرها در رخ اتصال به وب می‌توانند به داده ها روی آن دسترسی پیدا نمایند.

اینترنت سرور:
یک اپلیکیشن کامپیوتری میباشد که درخواست های یوزرها را از روش پروتکل هایی نظیر http را که توسط مرورگر ارسال می‌شود را اخذ مینماید کاغذ درخواستی را یافت مینماید و در غایت ورقه اینترنت یافته گردیده را ازطریق کانال به مرورگر متقاضی می فرستد. اکثر زمان ها صفحه ها اینترنتی در زمان کودکی اینترنت به صورت استاتیک بودند و برای تغییری کوچک در آن‌ها نیاز به رنج فراوانی بود رفته رفته با حضور اینترنت 2 و گسترده شدن جامعه یوزرها محتوا در اینترنت صفحه های اینترنتی بیشتراز پیش احتیاج به پویایی داشت و دیگر آن طرق سنتی جواب گوی نیازهای گردانندگان وبگاه نبود. در حالتی که بخواهیم با بیانی معمولی کارکرد گویش های سمت سرور را تشریح کنیم می بایست بگوییم وبگاه هایی که صفحاتی پویا دارا‌هستند و دائما در هم اکنون تغییر تحول و ایجاد محتوا در صفحه های می باشند نیاز دارا‌هستند این درخواست های خویش را در قالب یک لهجه به سرور انتقال دهند به یاری این گویش ها سیستم های رئیس محتوا تحت عنوان یک اپلیکیشن ذیل اینترنت ساخت می گردند تا بتوانند این درخواست ها را برای گردانندگان وبگاه ها مدیر نمایند.

برنامه نویسی سمت سرور:
Asp.net:
این واژه مخفف active sever page یا این که صفحه ها فعال پایین سرور میباشد که ورژن نخستین این لهجه زیر کادر ورک دات نت در سال 2002 به وسیله شرکت  مایکرو سافت برای ایجاد صفحه های پویا معرفی شد و اکنون به یک کدام از پرقدرترین لهجه ها برای ساخت اپلیکشین های اینترنت مبدل شده‌است. نرم افزار های درج شده  بااین لهجه در سرور های ویندوز قابل انجام میباشد و معمولا خزانه اطلاعاتی آنان به عبارتی sql server مشهور میباشد. پایانی نگارش asp.net ورژن چهارم این گویش میباشد که در آن اعتنا متعددی برروی معماری سه لایه یاmvc داشته میباشد.

Php:
کلمه و واژه php برگرفته ازhypertext preprocessor است که یک گویش مرجع گشوده و قابل توسعه و گسترش می‌باشد و درسال 1994 به وسیله راموس لردوف کانادایی پدید آمد . برنامه های مندرج بااین اسکریپتی زیر لینوکس اجرا می‌شود ناگفته نماند که برنامه های درج شده بااین لهجه امکان اجرا ذیل ویندوز را هم دارا‌هستند اسم خزانه اطلاعاتی این گویش mysql میباشد و آخری نگارش این گویش ورژن پنجم آن میباشد که نسبت به ورژن های قبلی خویش اعتنا بیشتری روی معماری سه لایه داشته میباشد.

Ruby:
پباده سازی و گسترش لهجه رابی به میانه ده سال 1990 بازمی گردد. نشر دهنده این گویش شخصی به اسم یوکیهیرو ماتز ماتسوموتو بود . ورژن های زیادی ازاین لهجه طی سالهای پشت سرهم بسط یافت و ورژن استوار آن در سال 2006 منتشر شد از دوست داستنی ترین کادر ورک هایی که درچندسال اخیر برپایه این لهجه پیشرفته می اقتدار ruby on rails را اسم موفقیت که باشعار کشف بن بست شکنانه برای کاهش مانع ها ورود به برنامه نویسی آوازه داراست . الگوی پباده سازی برنامه های این قاب وروک برپایه mvcاست.

Java:
درابتدا بایستی دقت داشت که گویش جاوا و جاوا اسکریپ دو لهجه به طور کامل منقطع ازهم می‌باشند جاوا یکی دوست داستنی ترین گویش ها تا سال 2012بود . این لهجه ذیل مدرک کارشناسی کمپانی سان درسال 1995 خلق و خوی شد جاوا قابلیت و امکان پیاده سازی برروی تمام پلتفرم های استاندارد را داراست.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 242 تاريخ : شنبه 28 تير 1399 ساعت: 17:59


صنعت B2B یا این که به عبارتی تجارت بنگاه به بنگاه و عمده فروشی؛ طراحی سایت در مشهد در ده سال اخیر پرورش بسزایی داشته میباشد. در‌حالتی که شما با معنا B2B شناخت کافی ندارید؛ در یک گزاره می قدرت آن را ارتباطات تجاری میان کسب و امور معرفی نمود. این گونه معاملات معمولا به خواسته تامین منابع انجام میگردد. برای شناخت با شایسته ترین تارنما های B2B در دنیا در سال 2019 با آرتامارکتنیگ همپا گردید....

10 سایت برتر B2B در سال 2019

چین دارنده بالاترین مرتبه در معامله به سبک B2B میباشد و در‌پی آن آمریکا ، هند و هونگ کنگ سکو های بعدی این مدل کسب و عمل را از آنِ خویش کرده اند.

درپی لیستی از شایسته ترین سایت های B2B در سال 2019 به یار و همدم خصوصیات هریک را مطالعه خواهید نمود.

 

1. Alibaba
مطرح ترین راءس تجارت و داد و ستد B2B در عالم؛ Alibaba وسیع ترین مارکت پلیس B2B در عالم میباشد. اصلیت این وب سایت چینی میباشد و اکثر گویش ها را دربرگیرنده آلمانی، ایتالیایی، لهستانی، ژاپنی و غیره را پشتیبانی می‌نماید. این وبسایت در سال 1999 فعال سازی شد و وب سایت های مشهوری مانند آمازون و eBay را پشت رمز گذاشت. دو پرتال Alibaba غالب به فروش بیشتراز 170.000 دلار فروش در سال 2012 شدند که از مجموع فروش eBay و آمازون طولانی تر بود. این وبسایت فعلا صاحب خانه 35 میلیون استفاده کننده به طور ماهانه میباشد.

برخی دیگر از برندهای مربوط به Alibaba، برندهایی نظیر AliExpress، AliPay و Alibaba Inteational می‌باشد. صرفا اختلال جانور در‌این وبسایت این میباشد که بعضی موسسات؛ موسسات تجاری میباشند و خیر آفریننده.

 

2. IndiaMART
یک کمپانی تجارت الکترونیک که هم فروش B2B (بنگاه به بنگاه) و هم فروش B2C (بنگاه به مشتری) و هم C2C (مشتری به مشتری) را در پرتال خویش پشتیبانی می نماید. این وب سایت مطرح ترین مارکت پلیس در هند میباشد و دومی سایت پهناور B2B در دنیا، پس از AliBaba به شمار می رود.

هیچکس تصور نمی‌کرد که وبسایت تاسیس گردیده بوسیله آقای اوتار پرادش ( Uttar Pradesh ) به عظمت امروزش تبدیل شود. درآمدIndiaMART در سال 2014 بیش تر از 200 کرور (يک کرور برابر يک ميليون روپيه میباشد) بوده میباشد.

 

3. eWorldTrade
یک کدام از تارنما هایی که اخیرا به صنعت B2B بیشتر شده‌است؛ eWordlTrade میباشد که با‌گاز جای خویش را دربین تارنما های دارای اسم و رسم یافته میباشد. کمپانی آمریکایی تابعه Reckon Media LLC ، شرکتی که خدمت های مبنی بر تکنولوژی و رسانه دیجیتال را ارائه می دهد. این وبسایت در اکثر نقاط جهان؛ واحد عملیاتی دارااست.

این وب سایت یک مارکت پلیس B2B میباشد که برای هر جنس به شما 10 بها سفارش می‌کند. این یک نقطه ی عطف برای کسب و کارهاست و این را می اقتدار از روش رویش آن در چندسال پیشین مشاهده نمود. اکثر تولیدکنندگان آن از چین می باشند، ولی از کشورهای دیگری نیز مانند آمریکا ایالات متحده؛ هند؛ مالزی و پاکستان نیز در‌این تارنما حضور دارا‌هستند.

 

4. Made-in-China
یک کدام از دیگر از شایسته ترین وب سایت های B2B که احتمالا اسم آن را از قبلی شنیده اید. این تارنما بوسیله کمپانی Focus Technology گسترش داده گردیده و رئیس میگردد. این تارنما رهبر صنعت الکترونیک در چین بشمار می رود. تمامی ی تولیدها این وب سایت در چین و تایوان ایجاد میگردند.

اگرچه تارنما Made-in-China مشکلاتی در سال 2007 با ایالات متحده؛ کانادا، استرالیا و اتحادیه اروپا در طیف وسیعی از تولید ها مشتریان داشته میباشد، ولی همچنان یک کدام از غالب ترین سایت ها در فروش بنگاه به بنگاه ما‌نده میباشد.

 

5. GlobalSources
Global Sources یک کمپانی تابعه هونگ کونگ میباشد که در GSOL و NASDAQ تثبیت شده‌است. گلوبال سورس یک کمپانی نسبتا دیرین میباشد که در سال 1970 به وسیله Merle A. Hinrichs و C. Joseph Bendy با تیتر تجاری Trade Media Ltd تثبیت شوید.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 379 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 18:24


برای گزینش شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای طراحی وب، بهتر میباشد نخست با لهجه‌های متعدد آشنا گردید و داده ها دقیقی کسب نمایید تا شل‌خیس تصمیم بگیرید. ما در‌این نوشته‌ی علمی، تلاش کرده‌ایم به مقایسه‌ی لهجه‌های برنامه نویسی ذیل اینترنت بپردازیم و آن‌ها‌را از جوانب متعدد باز نگری کنیم.

البته به‌این نکته دقت نمائید که هر لهجه می تواند مزایا، معایب و  طراحی سایت در مشهد کاربرد خویش را داشته باشد. به عنوان مثال زبانی برای انواعی از پروژه‌ها، شایسته ترین مورد باشد البته در حالت دیگر مطلوب برای آن عمل نباشد. پس تعیین شایسته ترین گویش برنامه نویسی در دنیای کد، عمل صدق وجود ندارد. شما می بایست با اعتنا به انگیزه خویش، مطلوب‌ترین لهجه را برای خودتان تعیین فرمایید.


ساختار اینترنت‌وبسایت
ساختار کدهای سایت از دو بخش front-end (بخش سمت استفاده کننده) و back-end (بخش سمت سرور) تشکیل میشوند. بخش سمت استفاده کننده، به عبارتی ظواهر وبسایت میباشد که با گویش‌های html ،css ،javascript و… پباده سازی شده‌است و این بخش فقطً یک ورقه‌ی استاتیک میباشد.

ولی کد سمت سرور وظیفه‌ی پردازش، محاسبات و انجام عملیات متعدد روی داده‌ها را بر عهده داراست. برای پر‌نور‌خیس شدن مورد بدین نمونه دقت فرمائید. در سایتی دکمه‌ای به عنوان “نام نویسی” قراردارد. ظواهر این دکمه، محل قرارگیری آن و.. به وسیله کدهای سمت استفاده کننده پباده سازی میگردند. ولی بخشی که صحت داده ها محل ورود را آنالیز نماید و در مقر داده ذخیره نماید، جزو کدهای سمت سرور میباشد.

از‌آن‌جا‌که گویش‌های سمت استفاده کننده محدود میباشند و جای شک وتردید باقی نمی‌ماند، ما در‌این نوشته‌ی علمی به بازبینی دوستداشتنی‌ترین گویش‌های برنامه نویسی سمت سرور می پردازیم.


دست اندرکاران مؤثر در تعیین شایسته ترین گویش برنامه نویسی
عامل ها متعددی در تعیین یک گویش برنامه نویسی مطلوب، مؤثر میباشد که مهمترین آن‌ها عبارت‌اند از:

تکنولوژی گزینه به کارگیری
آسانی کاربری
تعلق به Platform
سرعت اجرا و امنیت
همت
بازار فعالیت
سرعت گسترش
طرز پشتیبانی
با صرفه بودن برای موتور کاوش
و…

مقایسه‌ی گویش‌های برنامه نویسی ذیل اینترنت
در پی همت کرده‌ایم ضمن معرفی هر گویش برنامه نویسی، مهم ترین معیارهای تعیین را در هر زبانی باز‌بینی نماییم.

python
گویش پایتون
در شرایطی که به‌دنبال یک گویش متن‌گشوده و مفسری می‌باشید پایتون گزینش قابل قبولی میباشد. این لهجه از سال ۱۹۹۱ با انگیزه معمولی‌خیس کردن برنامه نویسی تولید گردیده و تا به امروز خواستار متعددی داشته میباشد. به نحوی که کسانی آن را شایسته ترین گویش برنامه نویسی برای خویش می داند‌اند!

پایتون یکسری منظوره و شی گرا میباشد و برای گسترش سایت   ، ارزیابی داده، تایپ کردن برنامه‌ی دسکتاپ و حتی درخصوص یادگیری ماشینی و دانش داده نیز کاربرد دارااست. پس پایتون تنهاً یک گویش برای بسط اینترنت نبوده و در مورد‌های دسکتاپ هم کاربرد متعددی دارااست. یادگیری این گویش بسیار بی آلایش میباشد و منابع یادگیری متعددی برای آن موجود است.

همینطور پایتون دارنده کتابخانه‌های بسیار متعددی میباشد که منجر میشود بخش اعظمی از تجهیزات را با تعداد خطوط کمتری از کد پیاده سازی کنید. این لهجه برای عمل با مقر داده‌های پهناور نیز مطلوب میباشد. در موتور جستجو گر گوگل هم از این لهجه مستعمل میباشد.

یکی نکات منفی که در لهجه پایتون چشم می‌گردد کندتر بودن سرعت اجرای کدها نسبت به بقیه گویش‌های برنامه نویسی مثل جاوا میباشد. این کندی علل مختلفی داراست و از مهم ترین آن‌ها می‌اقتدار به مفسری بودن و پویایی ذاتی پایتون اشاره نمود.

در شرایطی‌که از بازار فعالیت این لهجه می پرسید بایستی بدانید که‌این گویش در عالم جز‌‌و ۱۰ گویش برتر بوده میباشد. در کشور ایران هم گرایش به سمت این گویش در سال‌های اخیر بیش تر شده‌است پس چنانچه داده ها خیر دراین باره کسب نمائید مسلماً به کسب در آمد هم میرسید.


Ruby
گویش روبی
روبی یک گویش برنامه نویسی متن‌گشوده، پویا، شی ‌گرا و با تمرکز بر آسانی میباشد و کاربرد اصلی آن بسط اینترنت است. روبی در سال‌ ۱۹۹۰ در ژاپن ابداع شد. این لهجه بسیار قابل حمل میباشد، با اینکه در لینوکس پیشرفته، البته در اکثر پلتفرم‌ها عمل می‌نماید.

قدرتی را که امروزه روبی در بین گویش‌‌های سمت سرور داراست وامدار Ruby on Rails میباشد که یک قاب‌ورک منشاء‌گشوده محسوب میشود. از مهم ترین تارنما‌های پیشرفته با این گویش می‌اقتدار به توییتر اشاره نمود.
درصورتی که تا به امروز با گویش‌های برنامه نویسی دیگری آشنا نبوده‌اید، روبی برای آغاز فعالیت، مطلوب شما وجود ندارد. چون یادگیری این لهجه نسبتاً مشقت بار میباشد و منابع کمتری برای یادگیری دارااست. همینطور تقاضای این گویش در بازار فعالیت کمتر میباشد.


Php
لهجه php
Php که برای اکثری از اشخاص شایسته ترین گویش برنامه نویسی برای ساخت وب سایت شناخته شده‌است، یک لهجه اسکریپتی و متن‌گشوده میباشد که در سال ۱۹۹۴ به خواسته پباده سازی برنامه‌های ذیل اینترنت ساخت شد. ساختار گویش PHP بسیار مشابه به لهجه C می باشد، به همین برهان از محبوبیت فراوانی شامل است.

این گویش بر روی کلیه پلتفرم‌های مشهور مثل ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابل اجراست. بالا بودن سرعت اجرای کد، یادگیری راحت آن، بدون‌پول بودن ابزار فعالیت با PHP و وجود منابع آموزشی فراوان از سایر مزیت‌های این لهجه محسوب میشوند.

طبق گزارش W3TECH بیش تر از ۷۸ درصد از وبسایت‌ها از PHP سود کرده‌اند و وبسایت‌های معروفی همچون فیسبوک و ویکی‌پدیا از PHP به کارگیری کرده‌اند. این لهجه به‌طور گسترده در صنعت به کارگیری میگردد و بازار عمل نسبتاً خیر در کشور ایران دارااست. در شرایطی که تا به ‌اکنون اینترنت‌سایتی با به کار گیری از سیستم‌های رئیس محتوای وردپرس یا این که جومولا تولید کرده‌‌اید یعنی از اقتدار پی‌اچ‌پی استعمال نموده‌اید.
ذکر این نکته هم لازم میباشد که لهجه PHP ماژولار وجود ندارد به این ترتیب برای نرم افزار‌های بسیار گسترده و پیچیده چندان مطلوب به لحاظ نمی رسد. برای مطالعه ی اضافه از این گویش به نوشته‌ی‌علمی ی پایین رجوع کنید.

معرفی لهجه قادر php و خصوصیت‌های آن


java
گویش جاوا
جاوا یک لهجه بسیار دوست داستنی میباشد که در سال ۱۹۹۱ با شعار “یک توشه بنویس، تمامی جا اجرا کن” منتشر شد. بدین مضمون‌ که گویش جاوا قابل حمل میباشد. یعنی برنامه‌ی نوشته و کامپایل گردیده به گویش جاوا در کامپیوترهای متفاوت با دشوار‌افزارهای متعدد اجرا می شود. این لهجه شی گرا و کلیه منظوره، بسیار مشابه لهجه c++ میباشد.
جاوا برای تایپ کردن گونه های برنامه‌های پایین اینترنت، تلفن همراه، دسکتاپ، سیستم‌های تعبیه، ربات و حتی برنامه‌های پیچیده‌خیس کاربرد دارااست.

بازار فعالیت این لهجه خوب میباشد و در کشور ایران بیش تر در مورد‌های برنامه‌های دسکتاپ سازمانی و نرم افزار‌های پایین اینترنت کاربرد دارااست.


#C
گویش #c
سی شارپ لهجه درست شده بوسیله مایکروسافت بر شالوده‌ی گویش سی میباشد. این گویش کلیه منظوره و شی گرا میباشد و مانند گویش جاوا برای پروژه‌های اقتصادی و پهناور، تعیین بسیار نیکی میباشد. با این لهجه می‌قدرت برای پلتفرم‌های متعدد از پاراگراف ویندوز، اندروید، ios، اینترنت و.. برنامه نویسی کرد.

تلاش اصلی این لهجه، برنامه نویسی زیر ویندوز میباشد و برای برنامه نویسی زیر اینترنت با سی شارپ صرفا فهمیدن این لهجه کفاف نمی دهد و بایستی از تکنولوژی به اسم asp.net زیر #c به کار گیری فرمائید.
اینترنت‌وب سایت‌هایی همچون MSN ، اینترنت‌تارنما مایکروسافت و در کشور‌ایران وبسایت‌هایی مثل دیجی جنس و ورزش ۳ ، تمامی نمونه‌هایی از وب سایت‌هایی می‌باشند که از سی ‌شارپ و ASP.NET سود کرده‌اند.

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 17:02

 
با رونق کسب و عمل اینترنتی، اشخاص متعددی می‌باشند که دوست دارا‌هستند روزی طراح سایت شوند. امروزه بخش اعظمی از کسب و شغل های سنتی به سمت کسب و شغل های اینترنتی تغییر و تحول مسیر میدهند که بازار کارهایی مثل ساخت وب سایت رونق بیشتری مییابند. البته به چه شکل و از کجا می بایست ساخت سایت را آغاز کرد؟ آیا هر فردی میتواند در این‌شیوه برنده شود؟
ما درین نوشته‌ی علمی سه قدم اساسی تا تبدیل شدن به یک طراحی سایت در مشهد را باز‌نگری میکنیم.
 
ساخت سایت را با این ۳ قدم آغاز نمائید
1- با عمل یک طراح سایت آشنا گردید
با عمل ساخت سایت و شیوه‌های کسب درآمد اینترنتی آشنا گردید. پستی بلندی‌های این فعالیت را بشناسید.
به نوشته ی علمی‌ی مزایای داشتن وبسایت مراجعه نمایید و از تاثیرات اینترنت‌تارنما‌ها در کسب‌وکارها بخوانید.
 
می بایست ملاحظه کنید آیا حقیقتاً به فعالیت پباده سازی عشق و علاقه دارید؟ چون داشتن عشق، لازمه‌ی پیشرفت در هر کاری میباشد. در باب وضعیت شغلی و درآمد آن داده ها بیشتری کسب فرمایید تا با هدف‌ی بیشتری آغاز نمائید. در این باره تلاوت نوشته‌علمی‌ی معرفی شغل طراحی سایت به شما امداد خواهد کرد.
 
معرفی شغل ساخت وب سایت‌وب سایت
 
2- تخصص‌های لازم در طراحی وب را بشناسید
برای طراحی وب دستکم یک گروه متشکل از اشخاص پایین نیاز میباشد. در شرایطی‌که دوست دارید یک طراح وبسایت گردید نخست مقام خویش را در گروه مشخص و معلوم فرمایید:
 
گرافیست وبسایت: معمولاً ساخت طرح‌های اول‌ی سایت، پباده سازی انواع گرافیکی، تصویرسازی ، پباده سازی لوگو و.. به عهده‌ی گرافیست میباشد که می بایست شخصی خلق کننده و باانگیزه باشد.
 
برنامه نویس سمت استفاده کننده (client side): پباده سازی رابط کاربری یا این که به عبارتی پوسته‌ی وب سایت (بخشی از وب سایت که استفاده کننده با آن در رابطه میباشد) بر عهده‌ی یک برنامه نویس رابط کاربری میباشد که معمولاً از لهجه‌های javascript ، html،css به کارگیری مینمایند.
 
برنامه نویس سمت سرور (server side): با به کار گیری از گویش‌های برنامه نویسی مثل asp.net وphp رابطه مرورگر با سرور را میسر می سازند.
 
 
 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 206 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 18:10

تلاش وبسایت های رسپانسیو چه طور میباشد
رسپانسیو این چنین فعالیت مینماید که تارنما را برای بعد ها متفاوت و متعارف موبایل های یاروهمدم و تبلت ها هماهنگ می‌نماید و شما با تغییر تحول سایز ورقه شاهد خواهید بود که فونت ها و لینک و پیوند ها به طور کامل در سایز مطلوب خودشان قرار دارا هستند و شما به راحتی آنان را می‌بینید.

طراحی سایت در مشهد

پباده سازی ریسپانسیو راهی میباشد برای پباده سازی یک وب سایت که در همگی نمایشگرها به خیر و خوبی چشم شود. در پباده سازی ریسپانسیو همگی شی ها و تصاویر و متن‌ها با دقت به اندازه کاغذ نمایشگر در جای خویش قرار می‌گیرند.

یک استفاده کننده دسکتاپ هنگامی کاغذ شما‌را میبیند ممکن میباشد وب سایت سما را دو ستونه ملاحظه کنید ولی استفاده کننده دیگری که از اسمارت فون استعمال می‌کند وبسایت شمارا یک ستونه میبیند.

با اعتنا به اینکه یوزرها دسکتاپ اکثر زمان ها دوست دارا هستند تمام مقاله را مشاهده کنید و آن را بخوانند و از کلیه تجهیزات وبسایت به کارگیری نمایند البته یوزرها تلفن همراه می خواهند کلیه چیز خلاصه باشد و خیلی سریع به همگی تجهیزات وبسایت دسترسی داشته باشند شما میتوانید انتخاب فرمائید که چه قسمتهایی برای یوزرها دسکتاپ و چه قسمتهایی برای یوزرها گوشی اکران داده شوند.

در شرایطی‌که اینترنت سایتی ریسپانسیو نباشد به مرور بازدید کنندگان آن‌ها سهولت وبگردی راحت را در website شما از دست خواهند اعطا کرد و این فرمان جانور کاهش بازدید و حیف کردن مخاطبانتان گردد پس بهتر میباشد هرچه سریعتر سایت های خویش را به سمت پباده سازی ریسپانسو ببرید و یا این که در حالتی که میخواهید تارنما جدیدی فعال سازی فرمائید از این تکنولوژی در آن سود ببرید.

 

گرفتاری اصلی طراحان اینترنت برای اکران سایت های خویش
دردسر اکران صحیح یک سایت در نمایشگرهای متعدد یکی‌از گرفتاری های طراحان اینترنت میباشد. بدین مفهوم که چنانچه یک استفاده کننده وب سایت شما‌را با یک نمایشگر دکستاپ(Desktop) ببیند و استفاده کننده دیگری به عبارتی وب سایت را با یک اسمارت فون(Smart Phone) مشاهده نماید هیچ فرقی در بین این دو نکند و یا این که دست کم تفاوت را داشته باشد.

اینترنت سایتهایی که دارنده قابلیت و امکان ریسپانسیو بودن در ساخت سایت نمی باشند معمولا در اکران داده ها و مخصوصا تصاویر در بعدها متفاوت در گیر گونه های میشوند و بخشی از تصاویر اکران داده نمی‌شود و یا این که به نحو مناسب مطالب در کنار آن قرار نمی گیرد ، برازرهای (Browser) متفاوت هم تا حدی میتوانند این کاستی ها را جبران نماییند و در غایت عدم داشتن قابلیت و امکان طراحی وب سایت ریسپانسیو یعنی اینکه دست‌کم کاربرانی میباشند که تارنما ما‌را خوب نمی بینند.

طبیعی میباشد هرچه طراحی وب سایت شما بعد ها بیشتری از گوشیهای هوشمند را پوشش دهد سهم بیشتری از یوزرها را مشتمل بر خواهد شد و احتمال اینکه پباده سازی گرافیک شما دستخوش تغییر‌و تحول شود کمتر میباشد و دقیقا به جهت همین پوشش بیش تر یوزرها طراحی وب سایت ریسپانسیو روز آپدیت طاقت فرسا خیس می‌شود چراکه دستگاه هایی که محبوبیت پیدا میکنند و آیتم شانس یوزرها قرار میگیرند طولانی تر می گردند .

 

مزایا و امتیازات طراحی وب سایت ریسپانسیو
عدم نیاز به داشتن ورژن های متفاوت برای اکران در گوشی ، تبلت و …
صرفه جویی در هزینه با اعتنا به اینکه نیاز به اجرای تارنما در یک‌سری ورژن متفاوت نخواهید داشت.
بالا رفتن تعدا بازدید با دقت به اکران مطلوب ساخت وب سایت شما در تلفن همراه و تبلت که منجر می گردد یوزرها تلفن همراه و تبلت هم ریلکس خیس مطالب شمارا بیایند و هم رابطه مطلوب تری با وب سایت برقرار کنند.
احتمال فیض گیری بهتر در seo تارنما با دقت به سفارش های گوگل درباره با تارنما های ریسپانسیو.
بردن تمرکز یوزرها تلفن همراه و تبلت به سمت بخش هایی از تارنما که مهمتر میباشد (با حذف قسمت های طولانی تر در تلفن همراه بوسیله اوامر Css)
انعطاف پذیر بودن ساخت وب سایت هم در تبلت و گوشی و هم در مانیتورهای متعدد

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 15:41


تفاوت دایرکت ادمین و سی پنل
نزاع فی مابین تفاوت دایرکت ادمین و سی پنل برای میزبانی اینترنت در طراحی وب سایت را درین نوشته‌علمی به شما توضیح خوا هیم بخشید.

مبارزه میان دو غول- تفاوت دایرکت ادمین و سی پنل
هاستینگ در ساخت سایت یک کدام از مهم‌ترین هاست. شما می بایست بدانید که فی مابین تفاوت دایرکت ادمین و سی پنل کدام را گزینش نمائید. هردوی این در دست گرفتن پنل ها برای هاستینگ اینترنت در طراحی سایت در مشهد و مورد های اداری برای رئیس تمام حساب هاستینگ شما‌را مهیا مینماید. صد رد صد یکی انها بهتر از دیگری میباشد، ولی قبلی از اینکه به آن بپردازیم، لازم میباشد بدانیم که هر مورد چه خصوصیت هایی دارا‌هستند.

ساخت وب سایت
DirectAdmin
دایرکت ادمین تحت عنوان یک در اختیار گرفتن پنل پرداخت که نیاز به یک جواز دارااست، یکی شایسته ترین آیتم هایی میباشد که شما برای طراحی وب سایت خویش پیدا خواهید کرد. شما به یک در دست گرفتن پنل پرداختی نیاز دارید(اکثر شرکت ها هاستینگ آن را ارائه می‌دهند) به دلیل آنکه در اختیار گرفتن پنل های بدون‌پول به آسانی امنیت و خصوصیت های لازم برای اکثر پروژه ها را نمی دهند،.

دایرکت ادمین یک کدام از بی آلایش ترین در اختیار گرفتن پنل ها برای استعمال میباشد، و دسترسی به آدرس اینترنتی ذیل اینترنت، مورد های مدیر، مدیر فولدر و خیلی تجهیزات دیگر.

زمانی وارد سیستم گردید متوجه خواهید شد که کلیه چیز در یک ورقه اکران داده شده‌است. این فرمان سبب ساز می‌شود که آنچه را که میخواهید پیدا نمایید.

ساخت وب سایت اسپیناس
cPanel
شایسته ترین در اختیار گرفتن پنل جان دار در بازار سی پنل میباشد. دست کم اینکه سی پنل نسبت به دایرکت ادمین در موضع بالاتری جای‌دارد. سی پنل یکی‌از دیگر از در دست گرفتن پنل های پرداخت میباشد و اکثری از شایسته ترین موسسه ها هاستینگ اینترنت آن را با حساب منحصر به فرد شما آماده می نمایند.

خصوصیات و سهولت استعمال از در اختیار گرفتن پنل، آن را به یک کدام از شایسته ترین گزینش ها برای نو امور در وب و یوزرها توسعه یافته تبدیل نموده است.

کاملترین راهنمای طراحی وب (یاروهمدم با جزئیات)
مبتدیان سی پنل را برخلاف دایرکت ادمین آسوده می‌دانند، سی پنل هر خصوصیت را در یکدست تقسیم می‌کند که سبب ساز میگردد دسترسی به انها سهل و آسان خیس شود. سی پنل همینطور مشخصات و افزونه های بیشتری را در چنگ یوزرها قرار می‌دهد.

 

 


تفاوت عمده در بین دایرکت ادمین و سی پنل
دایرکت ادمین و سی پنل بسیار مشابه می باشند و در عین درحال حاضر بسیار متعدد میباشد. هر دو چارچوب تنظیمات سرور و رابط استفاده کننده را آماده می‌کنند ولی دایرکت ادمین شغل های بیشتری را در روت وب سایت انجام می دهد.از سوی دیگر سی پنل تمام پیکربندی و قابلیت و امکان های جانور در رابط کاربری را آماده می نماید. که‌این مسئله سبب می‌شود استعمال از آن شل خیس و مطلوب خیس در تمامی مقاطع استفاده کننده باشد.

چرا سی پنل به طور بدون‌پول یار و همدم با حساب هاستینگ میباشد؟

هنگامی که شما یک هاست را خریداری میکنید، معمولا یک سی پنل، بعنوان در اختیار گرفتن پنل را همدم با آن اخذ مینمایید. و استدلال آن این میباشد که موسسات توانا این قضیه را شعور کرده اند که سی پنل چقدر توانمند میباشد. دایرکت ادمین برای درصد مقداری از یوزرها مطلوب میباشد، در صورتی‌که که سی پنل برای تمامی یوزرها مطلوب میباشد.

درایو های سی پنل محبوبیت ویژه ای برای موسسات وسیع هاستینگ اینترنت دارااست و همینطور بسیار ارزان میباشد.

سی پنل که کسب آوازه خویش را تحت بودن هزینه خویش معرفی می نماید، آن را تعیین خیر برای کاربرانی که هزینه برایشان مهم میباشد مینماید.

یاور با تمام مشخصات و تحت بودن هزینه، سی پنل برای یوزرها فراگیری های آنلاین را آماده نموده است تا هر عصر که شما سوال دارید بتوانید آن را با سرچ از وب پیدا فرمایید.

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 211 تاريخ : سه شنبه 17 تير 1399 ساعت: 19:33


کاربرانی که پا به عرصه طراحی وب میگذارند با سیستم های مدیر محتوا آشنا میشوند. درین در میان وردپرس با محبوبیت بسیار بالا توانسته صاحب خانه وبسایت های بخش اعظمی باشد. ولی وردپرس چه می‌باشد و چه کاربردی دارااست؟ چطور روی هاست نصب میشود و ابدا آن را به چه شکل تنظیم کنیم؟ در حالتی که با حجم عظیمی از سوال های در رابطه وردپرس مواجه گردیده اید به هیچ وجه نگران نباشید. در‌این فراگیری از مقر علم صاحب خانه فا قصد دارم تا به معرفی سیستم مدیر محتوای وردپرس بپردازیم، اما شاید در صدر که تیتر نوشته‌ی  طراحی سایت در مشهد  علمی را ملاحظه کنید چیز جدید ای برای شما نباشد، ولی عموما این سوال که وردپرس چه می باشد؟ چه خصوصیت هایی داراست؟ چه وبسایت‌هایی با وردپرس می اقتدار فعال سازی کرد؟ کدام پلاگین وردپرس کاربردی خیس میباشد و آیا تارنما را سنگین می‌کند؟ و از این دست سوال ها همواره برای یوزرها پیش می‌آید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم موضوعات پایین را گزینه دعوا و باز‌نگری در اختیار بگذاریم:

وردپرس چه است و چه کاربردی دارااست؟
تاریخچه سیستم مدیر محتوای وردپرس
فراگیری بدون نقص نصب وردپرس روی هاست
فراگیری نصب وردپرس روی لوکال هاست
پباده سازی ظواهر و قالب وردپرس
تولید بخش‌های متعدد در وردپرس با به کارگیری از پلاگین‌ها
توابع وردپرس چه می‌باشد؟
وردپرس و رابطه ها خوب آن با موتورهای کاوش
امنیت وردپرس
پشتیبانی وردپرس و فراوانی آن در اینترنت پارسی
حقیقتا بایستی به وردپرس اطمینان کنم؟!
وردپرس چه می‌باشد و چه کاربردی داراست؟
چنانچه در انجمن های متفاوت عضو گردیده باشید گاها با موضوعاتی مواجه می‌شوید از قبیل اینکه آیا با وردپرس می اقتدار یک وبسایت با موضوعات (فروشگاهی، خبری، شرکتی، نوا و…) فعال‌ساز‌ی کرد؟ عموم یوزرها که جدیدا قصد دارا‌هستند تا وارد دنیای وسیع وردپرس شوند همواره چنین سوالاتی را از سایر افراد می‌پرسند تا بتوانند یک سیستم رئیس محتوای مطلوب برای تارنما خویش تعیین نمایند.

 

گذشته از اینکه بدانید وردپرس چه چیزی است بهتر میباشد درکی از معنا سیستم رئیس محتوا و گونه های CMS ها به دست آورید. بر همین اصل سفارش میکنیم نوشته‌ی علمی گونه های سیستم های مدیر محتوا و شایسته ترین CMS را مطالعه نمائید.

وردپرس چه می باشد و چه کاربردی داراست؟

✔ وردپرس به لهجه معمولی: در شرایطی که بخواهیم به گویش معمولی به معرفی وردپرس بپردازیم، وردپرس عبارت میباشد از یک سیستم رئیس محتوای تارنما ساز که با به کارگیری از آن قدرتمند خواهید بود تا به فعال‌ساز‌ی گونه های گوناگونی از تارنما و وب لاگ بپردازید. با اطمینان مبنی بر تجربیات فردی و مثال های مشاهده گردیده به جرأت می‌توانم این اطمینان را به شما بدهم به جهت انعطاف بالایی که سیستم رئیس محتوای وردپرس دارااست با استعمال از آن قدرتمند خواهید بود تا مبادرت به فعال‌ساز‌ی هر مدل تارنما با وردپرس نمایید.


در حالتی‌که بخواهیم با یک لهجه ماهر خیس مبادرت به معرفی وردپرس کنیم و جواب این سوال را که وردپرس چه است؟ را بدهیم می اقتدار اعلام‌کرد، وردپرس عبارت میباشد از یک وبسایت ساز متن گشوده و بدون‌پول زیر اینترنت که در جور CMS ها (Content Management System) جای‌دارد. همان گونه که اشاره شد وردپرس به طور بدون پول و متن گشوده هست که می قدرت آن را جزء جور قابل انعطاف افزارهای دنیای آزاد قرار اعطا کرد. در معنای این میباشد که در صورتیکه دستی در برنامه نویسی و کدنویسی داشته باشید کارکشته خواهید بود تا هر دسته فردی سازی بر روی وردپرس انجام داده و وبسایت دلخواه خویش را با به کارگیری از آن پباده سازی و پیاده سازی نمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 223 تاريخ : شنبه 14 تير 1399 ساعت: 23:53

طراحی وب در مشهد همدر طراحی سایت یکی مسائل مهم، برگه اول وبسایت می باشد با اعتنا بدین موضوع که بازدید کننده در یک سری ثانیه اولیه تصمیم می‌گیرد در وبسایت شما باقی بماند یا این که نه پس پرداختن به صفحه اولیه از حق اولویت ها پباده سازی وب سایت محسوب می شود . این شما میباشید که تعین می کنید سایتتان مالامال ببیننده باشد یا خیر با دقت به‌این که چقدر وقت وهزینه می کنید برای پباده سازی تارنما ورقه نخستین یک وب سایت قادر است از مشاهده کرد بازدید کنندگان خیلی حرفه ای به نظر رسد یا خیلی ابتدایی بدین ترتیب طراح وب تارنما رشته ای تارنما را با توجه به ذوق خود پباده سازی نمی نماید بلکه با دقت به مراد کاربرو گزینه طراحی وبسایت را پباده سازی می کند 

 

در طراحی صفحه نخستین طراحی سایت در مشهد  معرفی کمپانی و معرفی خدماتی که انجام می دهید و تولیدات اصلی شرکت حتمی است به دلیل آنکه دلیل مهم و کلیدی که منجر می‌شود کاربران به سمت طراحی وب شما آمده و حس فضولی در آن ها ایجاد شود که بدانند شرکت شما دقیقا در چه مورد ای فعالیت انجام میدهد . با دقت به این مسئله تلاش کنید توضیح مختصری از کسب وکار و کار خویش را در برگه نخستین مطرح نمایید . نکته زیاد با اهمیت دقت به این مهم میباشد که کاغذ اولیه طراحی سایت شما مکانی نیست که درآن به مطالب طولانی بپردازید .

 

 

 

 

advertise1

 

 

کاغذ

اولیه سایت معرفی تولیدات و خدمات

در دیزاین نخستین طراحی وب سایت خویش شما می توانید فقط از تولید ها وخدمات دارای اهمیت کمپانی خویش اسم ببرید . و این نکته بایستی رعایت شود که معرفی مابقی محصول ها باید در صفحه های دیگر به طور بدون نقص رخ بگیرد هم پا با معرفی متاع و ارزش و گونه کاربرد آن محصول هست .

نخستین تارنما بیان داده ها به طور اختصاری

در طراحی برگه اولیه ساخت سایت شما می توانید اطلاعات اساسی از فعالیت و فعالیت خویش در چنگ استفاده کننده قرار دهید .اضطراری نمی‌باشد با اطلاعات بیشتر وبیش ازاندازه ببینده را گم راه کنید . صرفا استفاده کننده را ترغیب به پی بردن اطلاعات بیش تر در صفحات بعدی فرمائید . ساخت سایت دندانسازی که از مقالات کاربردی وب تارنما میباشد را هم مطالعه نمائید .
a

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 379 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 14:08

زبان برنامه نویسی HTML مخفف عبارت HyperText Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری فرامتنی است که در ایجاصفحه های وب به کار گرفته میشود. زبان HTML، جزء جدایی ناپذیر برنامه نویسی زیر وب است و برای ایجاد ساختار اول سایت و پیکر بندی صفحه ها از این زبان به کار گیری می‌گردد. در حقیقت HTML یک گویش برنامه نویسی نیست بلکه زبانی برای نماد گذاری موادسازنده صفحه های وب است.

زبان برنامه نویسی CSS  طراحی سایت در مشهد  مخفف عبارت Cascading Style Sheets به معنی الگوهای آبشاری است. لهجه CSS تکمیل کننده زبان HTML است و برای بهبود ظاهر سایت از آن استفاده می‌شود. در حقیقت لهجه CSS به کدهای HTML وب سایت رخ و زیبایی میدهد. به طور مثال رنگ نوشته های سایت، سایز نوشته ها، حالت تصاویر و... را به وسیله CSS می قدرت تغییر اعطا کرد.

java script
جاوا اسکریپت از مشهور ترین و پر کاربردترین زبان های برنامه نویسی است که برای تعاملی کردن صفحه ها وب استفاده میگردد. در حقیقت پویایی صفحه های وب در دستان گویش جاوا اسکریپت می باشد و می‌تواند دربین عناصر تارنما قرار بگیرد و عناصر مورد نظر را تحت در اختیار گرفتن خود بگیرد.

لهجه برنامه نویسی ذیل وب

jQuery
گویش جی کوئری ( jQuery ) یکی‌از فریم ورک های معروف و کم حجم جاوا اسکریپت است که برای در اختیار گرفتن عنصرها صفحه ها وب دارای توابع بسیار زیاد و همچنین پلاگین‌های مختلف و پرکاربرد می باشد. جی کوئری لیست کاملی از توابع مربوط به کارهای گرافیکی است که کمک مینماید تا جلوه های زیبایی در تارنما پیاده سازی شود.

زبان های برنامه نویسی سمت سرور
PHP
لهجه برنامه نویسی PHP از پر کاربردترین زبان های برنامه نویسی تحت وب می باشد و اکثر وب سایت ها با این لهجه طراحی شده اند. PHP یک زبان متن باز و رایگان است. سیستم های مدیریت محتوای (CMS) دارای اسم و رسم مانند وردپرس، جوملا، دروپال و... با زبان برنامه نویسی PHP درج گردیده اند. نام بانک اطلاعاتی این زبان mysql می باشد.

Java
گویش جاوا کاملا جداازهم از گویش جاوا اسکریپت می باشد. این زبان برنامه نویسی قابلیت اجرا بر روی همگی پلتفرم های استاندارد را داراست. جاوا به سه سیرتکامل تقسیم میشود:

جاوا برای اپلیکیشن ها و موبایل : این پلتفرم جاوا برای توسعه و گسترش اپلیکیشن های گوشی آیتم استعمال قرار می‌گیرد.

نگارش استاندارد جاوا : این پلتفرم جاوا برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد.

نگارش سازمانی جاوا : این پلتفرم جاوا برای توسعه و گسترش برنامه های بسیار بزرگ و سازمانی آیتم به کار گیری قرار میگیرد.

ASP.net
زبان ASP.net از جمله گویش‌های برنامه نویسی مطرح در حوزه طراحی سایت است که بوسیله شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این گویش مخفف عبارت Active Sever Page یا صفحات فعال تحت سرور است. مزیت برنامه نویسی به لهجه ASP.Net این می باشد که وب سایت های طراحی شده با این لهجه، در دور و بر ویژوال استادیو پیاده سازی میگردند و همه ابزارهای مورد نیاز برای طراحی رابط کاربری و همینطور کدنویسی در دسترس می باشد. بانک اطلاعاتی این لهجه SQL server می باشد. به کارگیری از ASP.NET نیازمند آشنایی با مفهوم اول شی گرایی و همچنین پیچیدگی های مختص گویش دات نت است.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 2:11

همانگونه که می‌دانید این ایام کنفرانس ها و همایش ها به طور گسترده ای در سراسر جهان در حالا برگزاری هستند و در واقع یکی شیوه های توسعه شغل ها و صنعت های متعدد، می‌باشند و دوستداران بخش اعظمی را نیز به سمت خویش جلب نموده اند.

یکی طرز هایی که یاری می‌نماید تا یوزرها در هر جایی که می باشند بتوانند از تمامی همایشها و کنفرانس های مربوط به حوزه ی عشق و علاقه مندی خویشطراحي سايت در مشهد با خبر شوند این میباشد که مسئولین برگزار کننده، این روی داد های پربیننده را از روش وبسایت های مرتبط با درج پوسترهای تبلیغاتی همایش و کنفرانس آگهی نمایند.

در همین راستا یکی‌از سرویس ها موسسه ها طراحی وب سایت در بعد از ظهر حاضر طراحی وب همایش و کنفرانس است. در‌حالتی که رغبت دارید درباره با خصوصیت های یک وبسایت همایشی ماهر و کاربردی داده ها بیشتری داشته باشید این مقاله را تا آخر مطالعه نمائید.

 

طراحی وب سایت همایش
با اعتنا به اینکه حجم برگزاری همایش در سرزمین در سالهای اخیر نسبت به قبل ارتقا دیده گیری داشته میباشد، و از طرفی با اعتنا به اینکه یک کدام از مهم‌ترین مواقعی که در برگزاری پیروز یک همایش تاثیر متعددی داراست، تعداد اشخاص کمپانی کننده در همایش میباشد، از این رو به کارگیری از روشهای تبلیغاتی برای معرفی همایش های گوناگون امری ضروری بنظر می رسد، البته بخاطر حضور گسترده اشخاص در فضای وب، ساخت سایت همایش، یک کدام از بزرگترین مواقعی میباشد که هر برگزار کننده همایش به آن فکرمی‌کند.

طراحی وب همایش و مزایا
بی تردید طرفداران به کمپانی در کنفرانس های دارای اعتبار این روی داد ها را در فضای وب بسیار کاوش کرده و همایشی را که بیش تر به دردشان میخورد گزینش می نمایند. به همین خیال و خاطر درصورتی که همایش شما در فضای اینتنت نباشد طبیعاتا از چشم شدن فی مابین بخش اعظمی از طرف داران خویش محروم خواهد شد. همین م

مزیت های داشتن یک تارنما ماهر برای ساخت سایت همایش:

آگهی درباره ی مکان، دوره و سخنرانان همایش
معرفی همایش، مسئله آن، محورهای قابل دعوا همایش
قابلیت نام نویسی برای اشخاص عشق و علاقه مند
قابلیت ارسال اثر/ نوشته ی علمی
قابلیت و امکان ارسال آدرس اینترنتی جهت فراخوان
نشر نهایی خبرها همایش
تجهیزات ساخت سایت همایش
ارتقا قابلیت جذب مشتریان بالقوه از روش اکران تارنما در برگه اولیه
اکران خبرها و اطلاعیه همایش
صادر شدن نتیجه ها مقاله ها
قابلیت و امکان انجام حیث سنجی
نام نویسی 
پرداخت آنلاین / قابلیت لود فیش های پرداختی
قابلیت و امکان ارسال پیامک به مجموعه های متعدد
قابلیت و امکان ارسال آدرس اینترنتی
قابلیت و امکان ارسال اثر
داشتن بخش راهنمای نگارش مقاله ها
بخش محورهای گزینه دعوا کنفرانس
بخش اطلاع سانی مورخ های مهم
در رابطه همایش/ کنفرانس
تماس با ما
بخش عضویت در همایش
ورقه معرفی اسپانسرها
کاغذ معرفی سخنرانان
معرفی سخنرانان در برگه اصلی بگونه ای دیدنی
کمپانی رایا پارس با یاری گروه متبحر خویش می‌تواند تا همگی سرویس ها ما یحتاج شما‌را در مسئله ساخت وب سایت همایش با شایسته ترین نکات گرافیکی و خدماتی بانجام برساند.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1399 ساعت: 18:18

درآمداينترنت سايت هاي اهل ايران چقدر میباشد؟ 22:00 
- 16 مهر 1395 ممكن 
مي باشد براي اكثري از تازه كارها اين سوال پيش بيايد كه آيا يك اینترنت اینترنت سايت درآمد داراست؟ در‌حالتی که روش اندازي اینترنت وبسايت درامد دارااست، درآمدش چقدر میباشد و چه‌گونه ميتوانم از اين شیوه درآمد كسب كنم؟ 
در پی به اين سوالهای پاسخ خواهيم اعطا کرد .
طراحي سايت
آيا 
يك اینترنت اینترنت سايت درآمد داراست؟ پاسخ اين سوال دوچندان پر‌نور میباشد، آری اينترنت سايتها درآمد دارا هستند و برخي از آنها درآمدهاي ميلياردي نيز براي مديرانشان به ارمغان آورده اند .
بطور پر‌نور بايد بيان كنم كه حدود 80 درصد از اينترنت سايتها با هدف ها تجاري رویکرد اندازي گردیده اند و براي بقاي خويش هم به درآمدي كه از راههاي مختلف بدست ميآورند نياز دارا هستند .
به عبارت ديگر سودآور بودن يك اينترنت سايت و بقاي اين اينترنت سايت ارتباط به هم پيوسته با يكديگر دارند .
سايتهايي كه درآمدشان كمتر از هزينه نگهداريشان مي گردد دير يا اين كه زود از دور بیرون خواهند شد .
با 
اين تفاصير درآمد يك اینترنت وبسايت چقدر میباشد؟ درآمد اینترنت سايت ها به عوامل مختلفي بستگي داراست ولي مهمترين اين دست اندرکاران تعداد طراحي سايت در مشهد  بازديدكنندگان يك اينترنت وبسايت مي‌باشد . هرچه بازديد وب سایت اكثر باشد درآمدش عمده مي شود .
اندازه 
درآمد سايتهاي ايراني را ميتوان به اين فيس تعیین كرد: 
سايتهايي 
كه در رنكينگ آلكسا جز 10 سايت نخستين ميباشند درآمد ميلياردي دارا هستند سايتهايي 
كه جز 100 اینترنت سايت اوليه مي باشند درآمدشان از 50 ميليون در ماه استارت ميشود 1,000 
سايت اوليه دستکم چندین ميليون تومان در ماه درآمد دارا‌هستند سايتهاي 
كه دارای رنك آلكساي 1,000 تا 5,000 ميباشند درآمد ثابتي دارا‌هستند از 
5,000 به بعد درآمدها متناسب با كالا و سرویس ها ارائه گردیده تغيير و تحول مي نمايد و نميتوان عدد دقيقي ذكر كرد معمولا سايتهايي كه كالايي براي فروش دارا هستند درصورتي كه رنك آلكسايشان به 30,000 هم برسد باز نيز ميتوان روي فروششان اكانت كرد .
ضروري به ذكر میباشد كه اعداد و ارقام فوق تقريبي می‌باشند .
آيا 
مي‌توانم از اين نحوه درآمد كسب كنم؟ اينترنت بازار بزرگي میباشد و همواره جايي براي افراد جديد فعاليت وجود دارد .
در صورتیکه شركت توليدي، خدماتي يا اين كه بازرگاني داريد پيشنهاد مي كنم بدون شک يك اينترنت سایت بهینه گرديده شیوه اندازي نماييد .
فروشندگان جنس و تاجران هم جز اشخاصي مي‌باشند كه مي بايست بی تردید يك وبسايت بهینه سازی گردیده منش اندازي نمايند .
بقيه افراد مطابق با تخصص، محصول يا اين كه خدماتي كه ارائه وارد ميكنند ميتوانند يك اینترنت سايت شيوه اندازي نمايند .

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 23:13

درآمداينترنت سايت هاي اهل ايران چقدر میباشد؟ 22:00 
- 16 مهر 1395 ممكن 
مي باشد براي اكثري از تازه كارها اين سوال پيش بيايد كه آيا يك اینترنت اینترنت سايت درآمد داراست؟ در‌حالتی که روش اندازي اینترنت وبسايت درامد دارااست، درآمدش چقدر میباشد و چه‌گونه ميتوانم از اين شیوه درآمد كسب كنم؟ 
در پی به اين سوالهای پاسخ خواهيم اعطا کرد .
طراحي سايت
آيا 
يك اینترنت اینترنت سايت درآمد داراست؟ پاسخ اين سوال دوچندان پر‌نور میباشد، آری اينترنت سايتها درآمد دارا هستند و برخي از آنها درآمدهاي ميلياردي نيز براي مديرانشان به ارمغان آورده اند .
بطور پر‌نور بايد بيان كنم كه حدود 80 درصد از اينترنت سايتها با هدف ها تجاري رویکرد اندازي گردیده اند و براي بقاي خويش هم به درآمدي كه از راههاي مختلف بدست ميآورند نياز دارا هستند .
به عبارت ديگر سودآور بودن يك اينترنت سايت و بقاي اين اينترنت سايت ارتباط به هم پيوسته با يكديگر دارند .
سايتهايي كه درآمدشان كمتر از هزينه نگهداريشان مي گردد دير يا اين كه زود از دور بیرون خواهند شد .
با 
اين تفاصير درآمد يك اینترنت وبسايت چقدر میباشد؟ درآمد اینترنت سايت ها به عوامل مختلفي بستگي داراست ولي مهمترين اين دست اندرکاران تعداد طراحي سايت در مشهد  بازديدكنندگان يك اينترنت وبسايت مي‌باشد . هرچه بازديد وب سایت اكثر باشد درآمدش عمده مي شود .
اندازه 
درآمد سايتهاي ايراني را ميتوان به اين فيس تعیین كرد: 
سايتهايي 
كه در رنكينگ آلكسا جز 10 سايت نخستين ميباشند درآمد ميلياردي دارا هستند سايتهايي 
كه جز 100 اینترنت سايت اوليه مي باشند درآمدشان از 50 ميليون در ماه استارت ميشود 1,000 
سايت اوليه دستکم چندین ميليون تومان در ماه درآمد دارا‌هستند سايتهاي 
كه دارای رنك آلكساي 1,000 تا 5,000 ميباشند درآمد ثابتي دارا‌هستند از 
5,000 به بعد درآمدها متناسب با كالا و سرویس ها ارائه گردیده تغيير و تحول مي نمايد و نميتوان عدد دقيقي ذكر كرد معمولا سايتهايي كه كالايي براي فروش دارا هستند درصورتي كه رنك آلكسايشان به 30,000 هم برسد باز نيز ميتوان روي فروششان اكانت كرد .
ضروري به ذكر میباشد كه اعداد و ارقام فوق تقريبي می‌باشند .
آيا 
مي‌توانم از اين نحوه درآمد كسب كنم؟ اينترنت بازار بزرگي میباشد و همواره جايي براي افراد جديد فعاليت وجود دارد .
در صورتیکه شركت توليدي، خدماتي يا اين كه بازرگاني داريد پيشنهاد مي كنم بدون شک يك اينترنت سایت بهینه گرديده شیوه اندازي نماييد .
فروشندگان جنس و تاجران هم جز اشخاصي مي‌باشند كه مي بايست بی تردید يك وبسايت بهینه سازی گردیده منش اندازي نمايند .
بقيه افراد مطابق با تخصص، محصول يا اين كه خدماتي كه ارائه وارد ميكنند ميتوانند يك اینترنت سايت شيوه اندازي نمايند .

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 23:13

تازمانیکه شما دست به ساخت وب سایت نزده اید و سایتی برای ارائه به مشتریان یا این که یوزرها خویش نداشته باشید و همینطور وبسایت شما بازدید کننده ای نداشته باشید خیلی نمی قدرت حدس صحیح و حسابی از اینکه پیروزی تارنما و یا این که نرخ تبدیل وبسایت چقدر میباشد زد. البته با این هم اکنون مدام در طراحی وب فروشگاهی نکاتی موجود است که عایت کردن آنان از در آغاز ضروری و لازم میباشد و این نکات قادر است امداد بسیار متعددی به پیروزی وبسایت و کسب و عمل شما کند.

در اینجا بایستی این نکته طراحي سايت در مشهد  را هم به شما گوشزد کنیم که فقطً پباده سازی عالی یک مغازه اینترنتی فروش خوب آن را اصلا تضمین نمی نماید. شما بایستی از ابزارهای متفاوتی در این باره منفعت بگیرید و بی تردید برای برندسازی و عمل بر روی مارک کسب و فعالیت خودتان هم اندیشه و استراتژی قابل قبولی داشته باشید. شایسته ترین استراتژی برای هر وبسایت مغازه اینترنتی در جايگاه نخستین میتواند بهینه سازی باشد. seo وبسایت مغازه اینترنتی به‌این مراد میباشد که می بایست نکات مختلفی که به استفاده کننده یاری میکند تا هر چه شل خیس بتواند خرید خویش را انجام دهد و هر چقدر بهتر و سریعتر بتواند با تارنما رابطه برقرار نماید و همینطور هنگامی کاربری در موتور جستجوی گوگل راجع‌به لغت ها کلیدی کسب و فعالیت و تارنما شما کاوش کرد بتواند به راحتی در ورقه نخستین گوگل شمارا پیدا کرده و از این نحوه نیاز خودش را برطرف نماید و از این طرز میتوانید فروش خویش را یکسری برابر فرمائید.

اما ما درین مقاله قصد نداریم به شما روش بهینه سازی وبسایت فروشگاهی را یادگرفتن دهیم بلکه می‌خواهیم نکات مهمی که می بایست هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی فروشگاهی به آن دقت ویژه ای نمائید را برای شما شرح دهیم تا از این طرز بتوانید وبسایت دکان اینترنتی خویش را با اصول پباده سازی نمایید و بدون شک این فرمان در جذب مخاطب و فروش بیش تر تارنما تاثیر بسزایی داراست.

نکات مهم ساخت وب سایت فروشگاهی ماهر

 

1- پباده سازی بی آلایش و بدور از سروصدا
بررسی‌ها نشان میدهد که ساخت وب سایت دکان اینترنتی با پیچیدگی های زیاد و بهم ریختگی و سروصدا در فروش وب سایت تاثیر بی واسطه داراست و این مسئله به طور کامل بالعکس همدیگه فعالیت می نمایند یعنی هر چه پیچیدگی و همهمه تارنما اضافه باشد فروش و نرخ تبدیل استفاده کننده کمتر می‌شود. اما ذکر این نکته هم در اینجا حایز اهمیت میباشد که‌این سخن به‌این مفهوم وجود ندارد که داده ها کافی در دست استفاده کننده قرار ندهیم و از عکس های فرآورده خویش معدود کنیم بلکه قطعا می بایست دقت نمایید که درین قضیه بیش تر از اندازه زیاده روی نکنید زیرا قرار دادن متن و عکس زیاد در ورقه خیر فقط منجر بهبود وبسایت شما نمیشود و بلکه منجر میشود یوزرها وبسایت را با گاز شکاف نمایند و این به بهینه سازی وبسایت ضربه بدی وارد مینماید. مدام تلاش نمائید المان های وبسایت را جوری چیدمان نمایید که استفاده کننده مبتلا سردرگمی نشود و سریع به پاسخ خودش رسد.

پباده سازی بی آلایش و به دور از سر وصدا

2- از تصاویر کیفیت بالا به کارگیری نمائید
مطلقا یکی لازمات یک تارنما فروشگاهی ماهر عکسهای کیفیت عالی البته نادر حجم آن میباشد. برای هر مال بایستی عکسهایی باکیفیت و در عین حالا معدود حجمی در حیث بگیرید چون چنانچه غیر ازین باشد تاثیر منفی بخش اعظمی بر تجربه کاربری می‌گذارد و هم چنین تاثیر آن روی فروش وب سایت میباشد.

در صورتی قدرت مالی خوب و نفر مطلوب این عمل را دارید می توانید خودتان از محصولاتتان عکس های ماهر بگیرید و آنها‌را داخل سایتتان قرار دهید. با این عمل می توانید از خیلی از رقبای خویش پیشی بگیرید و ظواهر ماهر تری به تولیدها سایتتان بدهید. تجربه نشان داده که‌این دستور برای یوزرها وبسایت هم قابل لمس می باشد و همینطور این که یوزرها به تارنما هایی که عکاسی ماهر غیر وابسته ای برای وب سایت خویش انجام می دهند اعتماد و اطمینان بیشتری دارا‌هستند. ولی در شرایطی که این قابلیت و امکان برای شما مهیا وجود ندارد زیاد نگران نباشید میتوانید عکس های محصولتان را از وب و با میفیت خوب و در زوایای گوناگون تهیه و تنظیم فرمائید و با پاره ای تغییرات در آن ها جلوه ماهر خیس و منحصر به آن ها بدهید.

نوشته‌علمی دارای ربط: شناخت با طریق های سئو تصویر در یک نوشته

3- از رنگ های دیدنی استعمال نمائید
شاید در نگاه اولیه این قضیه اهمیت متعددی نداشته باشد اما رنگ بندی هر وبسایت از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است. این به این مضمون‌ وجود ندارد که از رنگ های متعددی در ساخت سایت فروشگاهی ماهر به کارگیری نمایید و همچنین استعمال از یک رنگ در طراحی وب فروشگاهی خیلی خسته کننده بنظر می رسد پس همواره همت فرمائید از طیف رنگی مطلوب با رنگ مارک خودتان به کارگیری نمایید.

نکته حائض اهمیت: رنگ هایی که برای دکمه های وب سایت تعیین میکنید خیلی مهم میباشد دکمه های مثل دکمه " اضافه کردن به سبد خرید" این مورد تاثیر بسیار چشمگیری بر نرخ تبدیل تارنما فروشگاهی شما خواهد گذاشت.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 231 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 16:52

برای داخل‌ریزی و برون‌بری منوهای وردپرس نخستین وارد نصیب پلاگین‌ها گردید و پلاگین WPS Menu Exporter را دانلود و نصب نمایید.WPS Menu Exporter-ایمپورت و اکسپورت منوهای وب سایت وردپرسی

پلاگین WPS Menu Exporter
درحال حاضر در صورتیکه در برای داخل‌ریزی و برون‌بری طراحي سايت در مشهد  منوهای وردپرس نخستین وارد نصیب پلاگین‌ها گردید و پلاگین WPS Menu Exporter را دانلود و نصب نمایید.

WPS Menu Exporter-ایمپورت و اکسپورت منوهای وب سایت وردپرسی
پلاگین WPS Menu Exporter
درحال حاضر در صورتیکه در نصیب ابزارها در پیشخوان وارد آیتم “برون‌بری” گردید خواهید روءیت کرد که مورد‌ی “مورد‌های فهرست راهبری” بیش تر شده‌است که با استعمال از آن می توانید منوهای وب سایت را برون‌بری یا این که اکسپورت فرمایید.

سریعترین راه و روش فردی سازی فهرست
برون‌بری منوهای وبسایت وردپرس
برون‌بری منوهای وبسایت وردپرس
در‌این نصیب در‌حالتی که بر روی دکمه “بارگیری پرونده برون‌بری” کلیک نمائید پوشه XML منوها و صفحه های مرتبط با آن را دانلود خواهید کرد.

فرآیند باطن‌ریزی منوها در تارنما تازه
بعداز این که پوشه XML را دانلود کردید، وارد سایتی که قصد دارید منوها را در آن باطن‌ریزی و یا این که ایمپورت فرمایید، گردید. فعلا در منوی ابزارها در پیشخوان وردپرس وارد آیتم “داخل‌ریزی” گردید.

در لیستی که می بینید، بایستی آیتم “WordPress” را نصب فرمایید و آن‌گاه بر روی “اجرای باطن‌ریز” کلیک فرمائید.

import-باطن‌ریزی و برون‌‌بری منوهای وردپرس
کاغذ داخل‌ریزی در نصیب ابزارها
درین نصیب فولدر XML منوها که در نصیب پیشین برون‌بری یا این که اکسپورت کرده بودید را تعیین نمایید و آن را باطن‌ریزی فرمایید. بعد از آن درصورتی که وارد نصیب فهرست‌ها در منوی اکران در پیشخوان وردپرس گردید، خواهید روئت کرد که منوهای شما با به عبارتی دکورا سیون در تارنما نو داخل‌ریزی شده‌است و شما در داخل‌ریزی و برون‌بری منوهای وردپرس غالب گردیده‌اید.

Imported-باطن‌ریزی و برون‌‌بری منوهای وردپرس
منوهای باطن‌ریزی گردیده
همینطور در صورتیکه نگاهی هم به نصیب صفحه‌ها در پیشخوان وردپرس بکنید، خواهید مشاهده کرد که کاغذ‌های مرتبط با آن منوها نیز داخل‌ریزی و ایمپورت گردیده اند.

ایمپورت و اکسپورت منوهای وبسایت وردپرسی
همانگونه که مراعات کردید با این پلاگین کاربردی توانستید خیلی شل منوها و صفحه ها مرتبط با آنان‌را برون‌بری یا این که اکسپورت نمائید و آن‌ها را در تارنما دیگری داخل‌ریزی یا این که ایمپورت کنید. امید‌داریم که نوشته ی علمی داخل‌ریزی و بروبری منوهای وردپرس با WPS Menu Exporter برای شما اثرگذار واقع گردیده باشد. در صورتی پلاگین و یا این که طرز دیگری برای باطن‌ریزی و برون‌بری یا این که ایمپورت و اکسپورت منو‌های وب سایت وردپرسی در لحاظ دارید بی تردید در نصیب نگرش‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

نصیب ابزارها در پیشخوان وارد آیتم “برون‌بری” گردید خواهید روءیت کرد که مورد‌ی “مورد‌های فهرست راهبری” بیش تر شده‌است که با استعمال از آن می توانید منوهای وب سایت را برون‌بری یا این که اکسپورت فرمایید.

سریعترین راه و روش فردی سازی فهرست
برون‌بری منوهای وبسایت وردپرس
برون‌بری منوهای وبسایت وردپرس
در‌این نصیب در‌حالتی که بر روی دکمه “بارگیری پرونده برون‌بری” کلیک نمائید پوشه XML منوها و صفحه های مرتبط با آن را دانلود خواهید کرد.

فرآیند باطن‌ریزی منوها در تارنما تازه
بعداز این که پوشه XML را دانلود کردید، وارد سایتی که قصد دارید منوها را در آن باطن‌ریزی و یا این که ایمپورت فرمایید، گردید. فعلا در منوی ابزارها در پیشخوان وردپرس وارد آیتم “داخل‌ریزی” گردید.

در لیستی که می بینید، بایستی آیتم “WordPress” را نصب فرمایید و آن‌گاه بر روی “اجرای باطن‌ریز” کلیک فرمائید.

import-باطن‌ریزی و برون‌‌بری منوهای وردپرس
کاغذ داخل‌ریزی در نصیب ابزارها
درین نصیب فولدر XML منوها که در نصیب پیشین برون‌بری یا این که اکسپورت کرده بودید را تعیین نمایید و آن را باطن‌ریزی فرمایید. بعد از آن درصورتی که وارد نصیب فهرست‌ها در منوی اکران در پیشخوان وردپرس گردید، خواهید روئت کرد که منوهای شما با به عبارتی دکورا سیون در تارنما نو داخل‌ریزی شده‌است و شما در داخل‌ریزی و برون‌بری منوهای وردپرس غالب گردیده‌اید.

Imported-باطن‌ریزی و برون‌‌بری منوهای وردپرس
منوهای باطن‌ریزی گردیده
همینطور در صورتیکه نگاهی هم به نصیب صفحه‌ها در پیشخوان وردپرس بکنید، خواهید مشاهده کرد که کاغذ‌های مرتبط با آن منوها نیز داخل‌ریزی و ایمپورت گردیده اند.

ایمپورت و اکسپورت منوهای وبسایت وردپرسی
همانگونه که مراعات کردید با این پلاگین کاربردی توانستید خیلی شل منوها و صفحه ها مرتبط با آنان‌را برون‌بری یا این که اکسپورت نمائید و آن‌ها را در تارنما دیگری داخل‌ریزی یا این که ایمپورت کنید. امید‌داریم که نوشته ی علمی داخل‌ریزی و بروبری منوهای وردپرس با WPS Menu Exporter برای شما اثرگذار واقع گردیده باشد. در صورتی پلاگین و یا این که طرز دیگری برای باطن‌ریزی و برون‌بری یا این که ایمپورت و اکسپورت منو‌های وب سایت وردپرسی در لحاظ دارید بی تردید در نصیب نگرش‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 15:25

طراحي سايت در مشهد  ممکن ميباشد در هاست سي پنل خويش در اکثري از سرويسهاي مربوط به تهران هاست و اکثري شرکت های هاست هاستينگ دارای اعتبار از منوي کناري و جايي که آمار مصرف منابع به شما نمايش داده مي‌شود پارامتري به اسم Entry Processes را دیده باشد و اين سوال برايتان به وجود آمده باشد که Entry Processes چه مي‌باشد و به چه معناست . Processes چه مي باشد و چه معنايي دارد همان طور که از عبارت Entry Processes معين ميباشد اين عبارت به معناي پردازش هاي ورودی ميباشد . Entry Processes به تعداد پردازش هاي ورودی که به حساب هاست سي پنل شما وارد مي‌شود ميگويند . برای مثال هر کاغذ ي php که بوسيله يک استفاده کننده بازديدکننده از سايت شما جهت نمایش يک ورقه گزينه پردازش قرار مي‌گيرد معمولا يک پردازش غیروابسته را توليد مينمايد . 

 

 

 

با توجه به توضيح فوق ممکن ميباشد برخی يوزرها به طور نادرست تصور نمایند که ترازو Entry Processes به تعداد محدوديت بازديدهاي به طور همزمان از يک سايت گفته مي‌شود يعني در حالتي‌که محدوديت روي 25 ميباشد براين مبنا آن ها ميتوانند بطور هم زمان 25 بازديد کننده (در يک ثانيه) از وبسایت داشته باشند ولي در‌صورتي‌که اين گزینه صحيح میباشد که هر بازديد و پردازش فايل php تنها يک پردازش بر روي سرور ایجاد نماید و اين در حالي ميباشد که معمولا اينگونه نيست و هر بازديد ممکن مي‌باشد يک‌سري و يک سري پردازش توليد نماید و در شراي تعداد پردازش هايي که روي هاست شما انجام مي گردد بيش تعداد محدوديتي باشد که براي هاست شما تعیین شده برگه ي شما با خطاي 508 (Resource Limit Reached) مواجه خواهد شد . 

 

 

 

ممکن میباشد حالا تصور کنيد که مثلا در حالتي‌که تعداد Entry Processes روي هاست شما روي عددي مثل 25 ميباشد با اعتنا به تعداد بازديدکنندگان آنلاين سایت شما تعداد Entry Processes بسيار محدود مي باشد و اين سبب ایجاد خلل و با نادرست مواجه شدن اینترنت سايت شما خواهد شويد البته خبر خوب اينکه تعداد افراد آنلاين اینترنت سايت شما به معناي اين نمي‌باشد که همگي ي اين اشخاص به صورت به طور همزمان براي نمونه در يک ثانيه ي مشخص و معلوم ورقه هاي شمارا پردازش ميکنند بلکه معمولا اين اشخاص در يک زمان ي هنگامي (مثلا 15 دقيقه) و چه بسا تدريجي روي سايت شما آنلاين گردیده باشند . 

 

 

 

عامل 

 

مالامال شدن بي عامل Entry Processes چه چيزي میباشد سوال پرتکرار داراي رابطه اين میباشد که برهان مالامال شدن بي ادله Entry Processes چه مي‌باشد در حاليکه تعداد بازديدکنندگان زير میباشد . 

 

 

 

درصورتي که با وجود اين که علتي براي لبریز شدن پردازش هاي ورودی وبسايت خویش نميبينيد ولي به برهان لبریز شدن Entry Processes با خطاي 508 (Resource Limit Reached) بر روي اینترنت سايت خويش مواجه ميشويد اين به آن معناست که مشکلي بر روي اسکريپت هاي php شما وجود دارااست و يا اين که در صورتيکه از سيستم هاي مديريت محتوا نظير جوملا و وردپرس به کارگيري مي کنيد شايد خطايي در قالب يا اين که يک کدام از پلاگين هاي شما وجود دارد که سبب نوعي هنگي در هنگام پردازشهاي انجام يافته در اینترنت سايت شما مي‌شود و يک پردازش عوض اينکه در بازه زمانی کوتاهي صورت گرفته و خاتمه يابد همچنان سرگرم باقي مي‌ماند و بعد از زمان کوتاهي محدوديت لبريز مي‌گردد . 

 

 

 

راه‌حل رفع نقص‌ لبريز شدن در اثر هنگي Entry Processes چه مي باشد . 

 

اولا فایل ارورلاگ را آناليز نماييد و در صورتي‌که خطايي قابل مشاهده میباشد رفع فرمائيد . 

 

 

 

آن گاه در شراي برنامه ي پي اچ پي را خودتان نوشته ايد تلاش نماييد پردازش ها را بهينه سازي فرماييد . 

 

 

 

در صورتي از قالب سنگيني به عمل گيري مي فرماييد کارايي کنيد براي آزمايش آنرا بده بستان کرده و فيض را محاسبه فرماييد . 

 

 

 

در‌حالتي که از پلاگین هاي خاصي سود مي‌گيرد که احتمال مي دهيد ممکن میباشد مشکل از آنان باشد (يا اين که به صورت کلي نقص‌ بعد از نصب يک پلاگين يا اين که پلاگین هاي به خصوص به وجود آمده ميباشد) به نوبت آن ها را غيرفعال نموده و فايده را ارزيابي فرمائيد . 

 

 

 

اين نکته هم ضروري میباشد که در‌حالتي که به مشکل پي برديد و آنرا رفع کرديد معمولا بعد از تغييري که درين جهت انجام مي دهيد نقص‌ به فيس آني رفع نميشود زيرا مدتي دوره اضطراري میباشد تا Entry Processes هاي هنگ کرده از رم سرور بيرون گردیده و آزاد شود .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 328 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 15:26

طراحي سايت در مشهد ایشهمگام با توسعه و گسترش جمعیت و سرو صدا دولت ها شهری، تکنولوژِی نیز با سرعت فزاینده ای در هم اکنون تغییر تحول و پیشرفت میباشد. ولی علیرغم همگی این تغییرات، معاش و دنیا در حرکتی آهسته و رو به جلو در جنبش میباشد و پروسه انجام کارها به لطف پیشرفتهای تکنولوژی، بسیار آسوده خیس از قبلی انجام می‌گیرد. مثال بارز این پیشرفت در تکنولوژی و به خصوص پیشرفت در تکنولوژی طراحی وب سایت را می‌توانید در تغییر و تحول سیستم رزرواسیو هتل ها نظاره گر باشید که به آسانی مراجعه به یک وبسایت از دورترین نقطه جغرافیایی به مقصد متبوع خویش می‌توانید برای خویش هتل رزرو فرمایید.

چرا طراحی وب رزرواسیون هتل؟
با دقت به آنچه که در پیشگفتار به آن اشاره کردیم جا داراست به‌این سوال جواب دهیم که آیا یک طراحی وب رزرواسیون هتل و سیستم رزرواسیون هتل لازم میباشد؟ یک سیستم رزرو هتل چه امکاناتی قادر است داشته باشد؟ آیا تابحال بدین مورد اندیشه نموده اید که چرا یک هتل بسیار پیروز میباشد ولی دیگری نه؟

این مسئله به موردها متعددی بستگی دارااست. درین نوشته‌ی علمی به باز بینی مهم ترین دست اندرکاران تاثیرگذار در‌این قضیه میپردازیم.

سیستم رزرواسیون هتل یک کدام از مهم ترین مواقعی میباشد که یک هتل دارای اعتبار و برنده مسلما آن را داراست و براساس این سیستم میباشد که عمل را هم برای خویش و هم مسافرین هتل ریلکس میکند.

طراحی وب رزرواسیون هتل
در حالتی که بخواهیم تعریفی از سیستم رزرواسیون هتل بدهیم: میتوان اظهار کرد سیستم رزرواسیون هتل، نیز تحت عنوان یک سیستم رزرو مرکزی یک سیستم کامپیوتری میباشد که توزیع داده ها از یک هتل، رفت و آمد مکرر، و یا این که دیگر تجهیزات از روش سیستم رزرواسیون هتل قابلیت و امکان پذیر میباشد. این سیستم ها جا را برای مسافرین به طور آنلاین رزرو می نماید و لازم وجود ندارد شما حضوری مبادرت به رزرو هتل فرمائید.

سیستم رزرو مرکزی یک ابزار خوب چهت نیل به سیستم توزیع جهانی و همینطور سیستم های توزیع وب از یک سیستم واحد میباشد. این سیستم به مدیران هتل ها در مدیر بازاریابی و فروش آنلاین سرویس ها خویش یاری میکند و به آن‌ها این قابلیت و امکان را می‌دهد که به وسیله شبکه های فروش، نرخ خویش را آپدیت نمایند و در وبسایت قرار دهند .

این شبکه ها در تاکسی های مسافرتی متعارف و همینطور ماشین کرایه ای های مسافرتی آنلاین جانور می‌باشد. این سیستم همینطور به رزرو شما برای کنسرت هایی که در لابی هتل و یا این که در جاهای نزدیک هتل اجرا مي شود امداد شایانی میکند و شما می‌توانید با خاطر ریلکس این عمل را به سیستم رزرواسیون هتل واگذار فرمائید.

هم اکنون به سراغ ماژول هایی که در یک CRS رزرواسیون هتل موجود هست میپردازیم :

رزرو
پروفایل
مجموعه ها و بلوک
نرخ و در اختیار گرفتن موجودی
رئیس
گزارش
ارتباط ها توزیع جهانی
رابط PMS
داده ها ذخیره گردیده در یک CRS
گونه های گوناگون اتاق
ارایه برنامه هایی یگانه دادن نرخ
نرخ اتاق و حالت (گارانتی، سرمایه گذاری، مقررات کنسل سفارشی ، دست کم مقطع اقامت، حداکثر برهه زمانی اقامت و ...)
سرویس ها هر اتاق
داده ها همگانی هتل (نشانی، شماره تلفن، شماره نمابر)
محتوای وبسایت (تعریف، تجهیزات رفاهی، تصاویر، فیلم ها، جاذبه های محلی ...) در CRS
داده ها رزرو
داده ها جغرافیایی
شهرستان های نزدیک تجهیزات مرتبط با حمل و نقل


کلام آخری

طراحی وب رزرواسیون هتل برای هر هتل قابل قبولی و جزو ضروریات هست. ولی به علت وجود سایتهای فراوان با تجهیزات تکراری و شبیه، در ساخت وب سایت رزرواسیون هتل می بایست مواقعی که سبب به سهولت در انجام فعالیت و راحتی استفاده کننده و صرفه جویی در حین می‌شود بسیار ظریف آیتم دقت قرار گیرد.

امروزه هتل ها برای تثبیت رزرو از دو طریق به کارگیری می‌کنند. طریق "آفلاین"، تارنما بصورت مستقلانه عملیات رزرو نوبت را انجام می‌دهد. بطوری که استفاده کننده بعد از تثبیت اتاق پولی را واریز می کند. و شما پروسه رزرو را بصورت دستی و جدا بانجام می رسانید. در طرز "آنلاین" وب سایت به سامانه رزرواسیون هتل وصل می‌شود و همگی فرایند ها بصورت آنلاین و در لحظه چهره می‌گیرد.
کمپانی طراحی وب سایت رایا پارس هم پا شما خواهد بود تا با به کارگیری از تجربیات خویش و نیروهای کارشناس، شما‌را در طراحی وب رزرواسیون هتل، کمک کند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 543 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 0:07

طراحي سايت در مشهد ساختار تارنما می بایست طوری باشد که محتوا را به راحتی در دسترس بازدید کنندگان قرار دهد. صفحه ها مهم را بیش از سه کلیک به دور از ورقه اصلی نگه ندارید.

ساختار وبسایت ایده آل باید به این شکل باشد:

Homepage > Categories > Products

می توانید از اضافه کردن زیر شاخه ها در سایت های کوچکتر پرهیز کنید. اطمینان نتایج کنید که هر جنس فقط به یک جور یا تحت مجموعه تعلق داراست. به همین ترتیب ، ساختار شما نیز باید واضح و سازگار باشد.

به عنوان مثال ، در صورتی در حال فروش تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy M30 می باشید ، پست الکرونیکی باید:

ساختار URL درست : www.example.com/phone/samsung/Galaxy-M30 ‎
ساختار url اشتباه : www.example.com/samsung/Galaxy-M30
با این حال ، سعی کنید طول URL را پایین 160 نویسه نگه دارید.

به عنوان راهنمای کلی درباره ی ساختارهای آدرس مغازه اینترنتی:

آن را تا حد امکان کوتاه نگه دارید
از کلمه کلیدی خود در url به کار گیری نمائید
سلسله مراتب را رعایت نمائید
همیشه برای مستقل کردن کلمات از (/) استفاده فرمایید
2-تارنما مپ (Sitemap)
دو نوع نقشه وب سایت وجود دارد: XML و HTML.

در طریق سئو فروشگاه اینترنتی ، هریک نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

نقشه های HTML در کل برای کمک به خریداران در پیمایش تولید می شوند. از طرف دیگر ، نقشه های XML برای اطمینان از اینكه روبات های موتورهای جستجو می توانند URL های جانور را در وب سایت به طور صحیح فهرست كنند

نقشه های XML کلاً عادی تر میباشند. آیتم استفاده قرار می گیرند تا اطلاعات وب سایت برای روبات ها و ماشین آلات قابل خواندن باشد.

این نقشه ها لیستی است که با XML معین شده است. براین اساس موتورهای جستجو می توانند با گاز صفحه ها را پیدا کنند. و ان ها را ایندکس کنند xml-sitemap

برای seo ، نقشه های XML به عنوان دعوت نامه ای برای خزیدن URL است.

این نقشه ها به وسیله توسعه دهندگان تولید می شوند.

نقشه های HTML : شعور ان ها در نگاه اولیه بسیار آسوده تر است. و به پیمایش اسان تر کاربران در سایت کمک می نماید. تا کاربران بتوانند شل و ول تر در لایه های عمیق سایت حرکت کنند

در نتیجه ، صفحه های در شرایط بهتری قرار می‌گیرند.

html-sitemap

نقشه های HTML به یکسری عامل مهم میتوانند باارزش باشند:

در شرایطی‌که پیمایش در سایت شما نقص‌ و دشوار است.
صفحاتی که به نقشه وب سایت HTML مرتبط میباشند مهم هستند.
3. بهبود دارایی خزیدن
crawl-budget

تعداد صفحه ها در تارنما شما که رباتهای موتور های جستجو هر روز در ان می‌خزند ، بودجه خزیدن شما است.
بودجه خزیدن کم ، قادر است سبب به فهرست بندی موضوعات مؤثر بر رتبه بندی جستجوی شما شود.
به دلیل حجم زیاد صفحه های در کسب و کار های فروشگاهی ، اکثر تارنما های فروشگاهی بایستی بودجه خزیدن خود را بهینه کنند.

برای بهبود دارایی خزیدن:

ساختار پیوند سازی سایت خود را با صرفه کنید.
محتواهای تکراری را حذف فرمائید.
لینک های شکسته و حاد را برطرف فرمائید.
نقشه سایت خود را مرتباً آپ دیت کنید.
4. بهبود خزیدن ربات ها در وب سایت
Crawl the Website

شما می توانید از ابزارهایی مانند Screaming Frog ، SEMrush ، Ahrefs و DeepCrawl برای شناسایی و رفع انواع خطای HTTP به کار گیری نمائید ، از جمله حطا ها را می قدرت:

خطاهای تغییر مسیر 3XX.
خطاهای یافت نشدن صفحه 4XX.
خطاهای سرور 5XX
همچنین می توانید با استفاده از این ابزار ، عنوان ها کاغذ تکراری یا مفقود شده ، متن های یکسان alt ، برچسب ها تگ های H یا توضیحات متا را شناسایی نمایید

5. به کار گیری از Canonical Tags
برخی اوقات ، سایتهای بزرگ فروشگاهی دارای صفحات فرآورده از یک سری گونه هستند. چنین شرایطی اکثر وقت ها منجر به URL های مختلف با محتوای یکسان میشوند.

برای پرهیز از این ، از تگ Canonical استعمال نمائید. این عنصر HTML ساده به موتور جستجو میگوید که کدام نسخه URL بایستی خزیده شده و در حاصل جستجو نشان داده شود.

6. استفاده درست از Robots.txt
Robotstxt

Robots.txt پرونده هایی هستند که نشان می دهند کدام بخش از ورقه یا سایت نباید بوسیله رباتهای موتور جستجو خزیده شود.

به کار گیری از Robots.txt اهداف اکثری را ارائه می دهد:

صفحه ها غیر عمومی – مانند صفحه های ورود به سیستم ، فرم ها یا صفحه ها حاوی اطلاعات حساس را مسدود می کند.
بودجه خزیدن شما را به حداکثر می‌رساند – صفحه ها بی اهمیت را مسدود نمایید.
میتوانید از خزیدن ربات ها در صفحاتی مانند – PDF ها ، تصاویر و غیره. پرهیز فرمایید.
این ایام ، اکثر تارنما ها از Robots.txt استفاده نمی کنند – زیرا گوگل در یافتن و فهرست بندی مهم ترین صفحه ها در وبسایت ها بسیار خوب عمل کرده است.

با این اکنون ، در وب سایت های فروشگاهی ، چند نوع کاغذ موجود هست که استفاده از پرونده های Robots.txt عاقلانه تر است.

7. صفحه های محصولاتی را که حذف شده اند را تغییر تحول مسیر دهید
بیش تر مغازه های آنلاین دارای چند ورقه میباشند. که محصول ها ان ها حذف شده.

اگرچه حذف شدن متاع صفحات یک امر معمول می باشد ، اما شما میتوانید URL های ان ها را به مرتبط ترین کاغذ تغییر‌و تحول مسیر دهید. تا ارزش ان ها را به صفحات مرتبط ان بدهید.

8. مطالب تکراری و بی بها
محتوای تکراری می تواند برای seo در کسب و عمل های اینترنتی نقص‌ جدی ساخت کند.یک واقعیت رایج این می باشد.
که موتورهای جستجو دائماً خود را برای جایزه دادن به وب سایتهایی که محتوای منحصربه‌فرد با بالاترین کیفیت ارائه می دهند ، پالایش می‌نمایند.
از‌آنجا‌که محتوای بی قیمت برای تجربه کاربر مناسب نیست ، می‌تواند کیفیت وبسایت شما را (از نظر موتورهای جستجو) زیر بیاورد.

9. خطاهای 3xx ، 4xx ، 5xx را برطرف کنید
کدهای حالت HTTP پاسخ سرور به درخواست مرورگر است. هنگامی که شخصی به وب سایت شما مراجعه می نماید ، مرورگر آن ها درخواستی را به سرور شما ارسال میکند ، که آنگاه با یک کد سه رقمی پاسخ میدهد.

از پنج کد موقعیت متداول ، دو گزینه اول معمولاً مسائل بزرگی نیستند.

1xx – سرور در در حال حاضر پردازش درخواست می باشد.
2xx – درخواست با پیروزی انجام شد.
سه مورد بعدی می توانند نقص‌ ساز باشند.

3xx – درخواست دریافت شد ، اما کاربر در جای دیگری هدایت شد. شامل 300 ، 301 ، 302 ، 303 ، 304 ، 305 ، 306 ، 307 و 308 اشتباه می باشد.
4xx – خطای مشتری. صفحه یافت نشد. این بدان معناست که یک درخواست صورت گرفته است ، اما مشکلی در سمت وب سایت موجود است. این صفحه معمولاً زمانی ظاهر میگردد که یک ورقه در یک وب سایت وجود نداشته باشد. دربرگیرنده 400 ، 401 ، 403 و 404 اشتباه است.
5xx – این به آن معنی است که درخواست ایجاد شده است ، ولی سرور نتوانست پاسخ دهد یا درخواست را تکمیل کند. شامل خطاهای 500 ، 501 ، 502 ، 503 ، 504 ، 505 ، 506 ، 507 ، 508 ، 509 و 510 است.
این کدهای موقعیت HTTP برای احتساب سئو و سلامتی تارنما شما بسیار مهم هستند.

رباتهای Google از حیث طرز خزیدن و فهرست بندی صفحات در وبسایت شما با این کدها مختلف اخلاق و رفتار میکنند.

در حالی که اکثر کدها ضرورت اضطراری ندارند ، 3xx ، 4xx و 5xx مواردی هستند که مورد اعتنا شما هستند.

این کدهای وضعیت HTTP برای نظارت seo و تن درستی تارنما شما بسیار مهم می باشند.

در حالی که اکثر کدها ضرورت اضطراری ندارند ، 3xx ، 4xx و 5xx مواردی میباشند که باید به ان توجه داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 21:50